vineri, 25 iunie 2010

e cineva în orașul acesta ?

În mine s-a ascuns un oraș străin,un oraș cu oameni grăbiți și semafoare alb-negru, străzi neasfaltate și câini fără stăpân. Nici treceri de pietoni nu există - cu ce folos ? Nici măcar timpul nu trece.Nu vrea. Mi-a spus că nu are unde să îi ducă pe oamenii aștia care nu vor să călatorească, nu au amintiri din alte vieți,refuză să treacă strada, au un singur sens și ale căror tălpi nici măcar nu lasă urme.E atâta liniște că aproape ți-e somn.
E un oraș în care plouă des după-amiaza și mi-e frig si urât.Iarba gâdilă stelele și soarele numai de mine ascultă. Dacă moartea n-ar lipsi aș cunoaște și eu pe cineva în orașul meu.Aici, unii mă văd numai pe mine, alții te văd numai pe tine. Atât de bine ne suprapunem încât nimeni nu ne poate zări de-odată.Vorbesc cu tine acum, de ce dormi ? Ahh, niciodată nu am semănat mai mult !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu