joi, 16 iulie 2009

9 si 20

m-am intors la confluența dintre două vase sangvine,aici te găseam mereu.pachetul de tigari e tot pe masa,telefonul la fel.
toate erau,respiram sacadat.ceasul arata 8 si 47.oricine mai intarzia din cand in cand,dar nu si tu.esti mereu prezent in gandul meu la ora exacta.e 9 si 16 minute,la dracu ! de fiecare data te intorceai dupa primul sfert de ora.mai bine facem un pact,imblanzeste-ma din nou.incepi cu palma stanga,acolo m-ai atins prima oara.e un loc vulnerabil la emotii.pe aici te poti intoarce,cavitatea toracica e atat de elastica incat incapem amandoi.electricele tale maneci indoite in sus si umerii puternici se ridica spre albastru deschis.ma gandesc ca asta ar fi motivul pentru care se prabusesc avioane uneori,prin amintirile mele de ieri.iti scriu pentru ca stii bine ca nu te-as fi cautat daca nu te-as fi gasit .ce mai conteaza ca parul mi l-au taiat la un joc de noroc sau ca grupa sangvina mi s-a schimbat dupa eclipsa?tot aici ma gasesti,intre omoplatii tai,la o rascruce de drumuri si-o dara de praf intr-o vara senina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu