joi, 16 iulie 2009

ca si cand

fii atent,sfârşitul lumii decurge logic

din întâmplarea că uite,nu pot

ţine de una singură soarele ăsta,

ia-l de pe umerii mei !

ia-l din pieptul meu

vezi cum faci un soare mai mic

un soare mai trist,

un soare mai usor,

un soare mai artist.

să-l pot duce fără ajutorul tau

altfel ma vei gasi in stratul de ozon

unde concentratia de poezie e prea mare

si sentimentele radioactive iti fac rau.

o sa avem doar doi plămâni

o sa respirăm pe rând

o dată tu
o dată eu

când respiri tu eu intru în moarte clinică

eşti o hematie lascivă care-mi hrăneşte inima zi de zi

leşin în tine, e ca şi cum n-aş leşina 

respir prin cuvintele spuse la ureche

dar nu-mi mulţumi ca atunci când îmi dă restul la pâine,

mulţumeşte-mi ca atunci când

iţi pun inima pe tavă şi spun

ia-o, mănânc-o la micul dejun.

[sau la cină, nu contează.]


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu