sâmbătă, 8 august 2009

drumuri de noroi.

dureri de spate,de picioare

un oras jegos,al naibii de ud.

in jurul tau doar sticle goale,

vrei sa-mi spui ceva dar nu aud.

"-te rog,ia-ti cainele de aici

macar azi nu fii nesimtit

si spune-i ca si eu am dinti,

de ce-i asa de fericit ? "

spui:"- te rog sa nu mai plangi

ti-au ruginit pupilele ! "

-ma crezi proasta sau ce ?

ti-ai luat astazi pastilele ? "

-uite,insomnia cronica nu se trateaza

eu iau autobuzul pana la capatul lumii

maine ma-ntorc,tu poti sa stai treaza."

tarziu, doi visatori cu plumb in ochi

pasind pe drumuri de noroi

mi-au spus ca nu te mai intorci,

mi-au spus sa uit incet de noi.

in timp ce scriu,tacerea,dracu s-o ia

musca flamanda din sandviş-ul tau

uitat pe birou,in timp ce tot ea

spune ca a trecut ce-a fost mai rau.

[3:59 a.m,un monitor si cuvinte inexistente]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu