joi, 19 noiembrie 2009

film surdo-mut

primul vers eşti tu.

e dupa amiaza gri de noiembrie

si ploaia te face sa poftesti la cuvintele mele

dulci

încearca să ghicescesti
dacă azi voi purta rochia roşie cu buline
dar nu te gândi la mine ca la un film 
turnat într-o limbă necunoscută
pe care încerci să-l pricepi din imagini.
..................................

spuneai să nu-mi las picioarele afară 
să nu-mi las vreo toamnă la întâmplare

sa nu fac lumina

lumina face rau la poezie.
nu mă mai interesează știrile şi nici de ce se claxonează in trafic
ultimul vers esti tu
apoi adorm.

[nu o să nu las toamna afară în curte,o aduc cu mine.intru pe geamuri sau pe coşul casei,poti sa ma primesti
nu am bagaje prea multe...întâmplări fabuloase, un câine schilod 
autostrazi,beculetele de craciun si o fericire ce nu o pot defini.]



“Nu ma preocupa emotia estetica, nici morala, nici mesajul generos. Nu fac literatura, ci astern in aceste file o mare pasiune care altfel ar fi ramas necunoscuta, pentru bunul motiv ca pasiunile fug de lumina – lumina le omoara.” (Invitatie la Vals)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu