miercuri, 14 aprilie 2010

si mai vine ?

n-am clipit,n-am respirat si n-am niciun predicat

....................................

-stai sa vezi ce s-a-ntamplat! nici nu stii cine-a plecat !
-a plecat? cine-a plecat ?
-ea, care ne-ndeparta ori de cate ori vroia
dar  tot ea ne-apropia si-a stat cu noi,si-am stat cu ea.

-si ce stii de ea, se-ntoarce ?
-nu prea stiu,dar eu n-as crede
de cand nu mai suntem trei
se face ca nu mai vede.

si chiar de-o s-o vezi acum
mai bine n-o introci din drum
si ti-am zis,nu sunt nebun
dar se-ntoarce ea oricum!

dar tu sa nu faci ca mine,
daca vrea sa vina,vine
s-o obligi nu poti, reţine
nu depinde doar de tine.

.....................................

tie iti spun in secret,
chiar de-ar fi sa fie-asa
n-au plecat nici el,nici ea
a plecat altcineva ! 

(dragostea)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu