sâmbătă, 22 ianuarie 2011

primavara transparenta

Îţi aminteşti amiaza cea târzie
În care nu am vrut să fiu atentă
Când ştiam bine ce urma să fie
În primăvara aia transparentă ?

Acum şi vara e tot transparentă
Şi orice anotimp e de-nţeles
Iar dacă eu sunt uneori absentă, 
Tu mă găseşti visând în orice vers.

Îţi aminteşti codiţele-mpletite
De tine-n ziua aia transparentă?
Sau zâmbetele noastre zăpăcite
Şi toata lumea ce era prezentă ?

Îmi amintesc de iarna aia rece
În care ochii tăi priveau în gol
Şi îmi  spuneau"eşti tânără,iţi trece"
...aceiaşi ochi şi azi şi-celaşi hol.

Îţi aminteşti de poza dintr-o gară
În care mă ţii strâns să nu mă pierzi, 
De frigul şi ninsoarea de afară
Ce nu contau în multe dup-amiezi?

Sau cum râdeai că mai cred încă in poveşti
Spunând  pe tonul ăla amuzant:
" Ancuţa, ce prostuţă eşti !!
Te rog să îţi revii, e enervant! " 


Şi azi când mă întorc în timp la tine
Nu s-a schimbat nimic din ce era
Îmi place primăvara, râd când vine
Ea ne-a salvat mereu de vremea rea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu