vineri, 4 martie 2011

poemul meu obraznic

vezi tu, poemul de faţă
e destul de năzdrăvan
nu m-ascultă, nu învaţă,
seara doarme pe tavan
nu vorbeşte, nu se spală
e mai mult decât sălbatic
acuzând că sunt duală
iar el este telepatic

de pedepse să n-audă
plânge, ţipă şi mă roagă
să nu fiu aşa de crudă,
să-l ajut să se-nţeleagă.
azi, ca-n orice dimineaţă,
m-a scuipat, m-a tras de păr
şi de trup mi se agaţă
ca de-un mare adevăr

nici nu pot să plec de-acasă
că mă-ntreabă "un' te duci?"
"uite, anca, (spune mama)
creşte precum îl educi!"

11 comentarii:

  1. E-o poezioara frumoasa si care-mi place! Iarta-ma daca-s par prea ascutita, nu mi-am propus sa fiu asa... dar cred ca asa a iesit.

    M-a amuzat dialogul despre pat, m-a amuzat sa spun in felul meu ca nu a mai ramas nimic de spus in cauza...
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. vă mulţumesc frumos!
    nu-i nimic, măi iulia :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :D mi-a plăcut!

    şi dialogul cu şerban, la fel!
    e minunat.

    diana

    RăspundețiȘtergere
  4. unii zic că 19, în vreo două zile, eu mă fac că nu ştiu

    RăspundețiȘtergere
  5. Fugi, ma, e ziua ta poimaine? Sigur nu e ziua blogului tau, ca observ ca pe aici se aniverseaza si ala...?
    :)

    RăspundețiȘtergere
  6. O sa-ti spun la multi ani, sa stii! Ca sa ti-i asumi!
    :)
    Responsabilo!

    RăspundețiȘtergere
  7. merci,merci! mi-i asum, n-am încotro :)

    RăspundețiȘtergere