marți, 19 aprilie 2011

despre Ioana

nu ştiu dacă v-am mai spus,
dar nu-i nimeni jos în groapă
doar Ioana, care sapă
în pământ, de jos în sus

face şanţuri, taci şi-ascultă
şi în caz că nu mă crezi
o să-şi pună fusta scurtă
aşteptând s-o vizitezi.

- de o vreme eşti tăcută
s-a-ntâmplat ceva cu tine?
 chiar şi c-o necunoscută
ne-am fi înţeles mai bine

- azi să nu vă văd, sunt tristă
 mi s-a rupt coada lopeţii!
 când credeam că sunt artistă
 mi s-au prăbuşit pereţii!
aş fi vrut să fiu celebră,
lumea m-ar fi îndrăgit,
sunt frumoasă, ştiu algebră,
am piciorul dezgolit..

-băi Ioana, tu n-ai minte!
te-am iubi chiar şi cu burtă,
treci şi sapă la morminte
ce dacă ai fustă scurtă?

.....

nu ştiu dacă v-am mai spus,
dar nu-i nimeni jos în groapă
doar Ioana, care sapă
în pământ, de jos în sus.

9 comentarii: